Welcome to our website! We work for you

آبکاری نیکل الکترولس بر روی آلمینیوم

فرآیند پوشش آبکاری نیکل الکترولس بر آلمینیوم طی دهه گذشته از یک تکنولوژی نسبتا پیچیده به یک روش بسیار سازگار و به سهولت انجام پذیر شده است.انتخاب پوشش آبکاری نیکل الکترولس در این اواخر یکی از گزینه های مهندسین پوشش برای فلز آلمینیوم بوده است. آلمینیوم به سبک وزن و مقاومت به خوردگی بالایی دارد، دارای ماشینکاری بسیار عالی است،آبکاری نیکل الکترولس می تواند توانایی های آلمینیوم را در این راستا افزایش دهد. از آن جمله می توان علاوه بر موارد ذکر شده به شکل ظاهری و بهبود اصطکاک نیز اشاره نمود.

 آبکاری نیکل الکترولس بر روی آلمینیوم

برخی کاربرد های آبکاری نیکل الکترولس بر روی آلمینیوم

برای کاربرد های صنعت الکترونیک، از نیکل اکترولس با فسفر بالا استفاده می وشد که دارای خواص غیر مغناطیسی بوده و مقاومت در برابر خوردگی و سایش را افزایش می دهد.

در صنت قالب، آبکاری نیکل الکترولس نقش مهمی را ایفا می کند که می تواند عمر قالب را با سختی 46-48 راکول را افزایش دهد.

در صنعت تولید کنندگان تجهیزات مواد غذایی، از یک منظر استفاده از آلمینیوم سبک تر است که می توان با آبکاری نیکل الکترولس مقاومت به خوردگی را بالا برد و از منظر دیگر آسانتر تمیز می شود.

در صنایع نظامی، آبکاری نیکل الکترولس کاربرد فراوانی دارد که می توان به بالابردن مقاومت به خوردگی قطعات آلمینیومی و یا ساخت آنت های آلمینیومی و همچنین به میله های هیدرولیکی اشاره نمود.

نکته ای را که باید در پایان متذکر شد این است، در 5 سال گذشته آبکاری نیکل الکترولس با فسفر کم که دارای سختی 57-61 راکول می باشد به بازار ارائه شده است.

مطالب مرتبط

تمام حقوق این سایت متعلق به شرکت پویاب فلز میباشد