Welcome to our website! We work for you

حضور شرکت پویاب فلز در شانزدهمین نمایشگاه بین الملی صنعت آبکاری رنگ، رزین، پوششهای صنعتی و مواد کامپوزیت

شرکت پویاب فلز به منظور ارائه محصولات جدید و معرفی اپلیکیشن مربوط به صنعت آبکاری تصمیم به حضور در نمایشگاه آبکاریران گرفته است.

با توجه به نیاز کشور به ویژه صنایع آبکاری و رنگ به تولید انواع افزودنی ها و مواد شیمیایی مرتبط ، ما را بر آن داشت تا با توکل به خدا و تکیه بر کادر فنی مجرب و به کارگیری آخرین تکنولوژی روز دنیا، یکی از بزرگترین و موفق ترین شرکت های تولیدکننده مواد شیمیایی را به نام شرکت پویاب فلز با برند تجاری PFC در سال 1383 تاسیس نماید.
از همان آغاز فعالیت سه اصل مشتری مداری ، کیفیت پایدار نو آوری و ابداع در محصولات و خدمات ، به عنوان اهداف و اصول کلیدی شرکت تعریف شده و پایبندی به این اصول سه گانه همواره سرلوحه عملکرد کلیه بخش‏های شرکت قرار گرفته است.
شرکت در شانزدهمین نمایشگاه بین الملی رنگ ، رزین ، پوششهای صنعتی و مواد کامپوزیت فرصت مناسبی جهت ارائه محصولات جدید به فعالان صنعت بود و همچنین توانتسیم از این روش از نظرات سازنده مشتریان محترم اطلاع پیدا کنیم.
مجموعه پویاب فلز امیدوار است که بتواند هر سال با نوآوری و ایده های نو به صنعت و صنعتگران محترم یاری رساند و در نمایشگاهای مرتبط آنها را به نمایش بگذارد.

مطالب مرتبط

تمام حقوق این سایت متعلق به شرکت پویاب فلز میباشد