Welcome to our website! We work for you

شرکت پویاب فلز در زمینه مواد شیمیایی شامل مواد آبکاری فسفاته چربیگیر ها انواع کروماته داکرومات تصفیه پساب .....فعالیت دارد.

معرفی شرکت

با توجه به نیاز کشور به ویژه صنایع آبکاری و رنگ به تولید انواع افزودنی¬ها و مواد شیمیایی مرتبط، مدیریت را بر آن داشت تا با توکل به خدا و تکیه بر کادر فنی مجرب و به کارگیری آخرین تکنولوژی روز دنیا، یکی از بزرگترین و موفق¬ترین شرکت¬های تولیدکننده مواد شیمیایی را به نام شرکت پویاب فلز با برند تجاریPFC در سال 1383 تاسیس نماید.
از همان آغاز فعالیت، سه اصل مشتری¬مداری ،کیفیت پایدار، نوآوری و ابداع در محصولات و خدمات، به عنوان اهداف و اصول کلیدی شرکت تعریف شده و پایبندی به این اصول سه¬گانه همواره سرلوحه عملکرد کلیه بخش‏های شرکت قرار گرفته است.
این شرکت با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید شده توسط تولیدکنندگان معتبر دنیا و دارا بودن دستگاه¬ها و ماشین‏آلات پیشرفته توانسته است تولیدات خود را منطبق با آخرین استانداردهای جهانی در اختیار صنایع مختلف آبکاری و رنگ قرار داده و گامی مثبت در جهت خودکفایی هرچه بیشتر کشور بردارد. همچنین استقرار سیستم مدیریتی یکپارچه و کاربردی و برنامه¬¬ریزی دقیق، سبب شده است که تحویل کالا و خدمات در موعد مقرر انجام پذیرد.
کارخانه این شرکت واقع در شهرک صنعتی پایتخت، در زمینی به مساحت 5000 مترمربع و انبار مسقف 400 مترمربع بوده و به آزمایشگاه و بخش کنترل کیفیت مواد مجهز می باشد.
و در آخر، به خود می بالیم که همراستا با تلاش دیگر بزرگواران در صنایع رنگ و آبکاری، گامی برای ایران عزیزمان برداشته ایم...

مطالب مرتبط

تمام حقوق این سایت متعلق به شرکت پویاب فلز میباشد