Welcome to our website! We work for you

پشتیبانی فولاد ضد زنگ از سیستم برق رسانی جدید در تونل Severn

طی شش هفته در سپتامبر و اکتبر سال 2016 سیستم خلاقانه ای را برای برق رسانی مسیر ریلی در میان تونل استفاده شد. این طرح با استفاده از آلیاژهای مختلف همچون نیکل،آلمینیوم، مس و.....انجام پذیر شده است.

تونل severn

طی شش هفته در سپتامبر و اکتبر سال 2016 ، Network Rail (شرکتی که بخش اعظم زیرساخت های ریلی آمریکا را مدیریت می کند) سیستم خلاقانه ای را برای برق رسانی مسیر ریلی در میان تونل Severn کارگذاشت. این تونل که 130 سال عمر دارد و هفت کیلومتر طول آن است غرب بریتانیا را به جنوب ولز متصل می کند. به جای سیم های هوایی مرسوم، این سیستم در تونل شامل ریلی آلومینیومی است که سیم مخابره برق رسانی را حمل میکند وتوسط  دراپ تیوب ها و اهرم ها  از سقف تونل نگه داشته شده اند.

طی شش هفته در سپتامبر و اکتبر سال 2016 ، Network Rail (شرکتی که بخش اعظم زیرساخت های ریلی آمریکا را مدیریت می کند) سیستم خلاقانه ای را برای برق رسانی مسیر ریلی در میان تونل Severn کارگذاشت. این تونل که 130 سال عمر دارد و هفت کیلومتر طول آن است غرب بریتانیا را به جنوب ولز متصل می کند. به جای سیم های هوایی مرسوم، این سیستم در تونل شامل ریلی آلومینیومی است که سیم مخابره برق رسانی را حمل میکند وتوسط  دراپ تیوب ها و اهرم ها  از سقف تونل نگه داشته شده اند.

طی شش هفته در سپتامبر و اکتبر سال 2016 ، Network Rail (شرکتی که بخش اعظم زیرساخت های ریلی آمریکا را مدیریت می کند) سیستم خلاقانه ای را برای برق رسانی مسیر ریلی در میان تونل Severn کارگذاشت. این تونل که 130 سال عمر دارد و هفت کیلومتر طول آن است غرب بریتانیا را به جنوب ولز متصل می کند. به جای سیم های هوایی مرسوم، این سیستم در تونل شامل ریلی آلومینیومی است که سیم مخابره برق رسانی را حمل میکند وتوسط  دراپ تیوب ها و اهرم ها  از سقف تونل نگه داشته شده اند. سیستم ریلی رسانای هوایی محکم (ROCS) ساخته شده توسط شرکت سوییسی Furrer+Frey قوی تر و کارآمدتر و نیاز کمتر به تعمیر و نگه داری نسبت به سیم های هوایی است. آن همچنین فشرده تر از سیستم سیمی مرسوم است و می تواند در تونل هایی که درآنها بلندای طاق محدود است استفاده شود.

محیط درون تونل Severn به دلیل ورود کلرید از آب شور موجود در Severn Estuary و گرد و غبار برجای مانده از قطارهای حمل زغال سنگ که از درون تونل عبور می کنند آزار دهنده است. به این خاطر، فولاد ضد زنگ پرآلیاژ برای همه سازه های ROCS کار شده با فولاد انتخاب شده است تا طراحی ای با طول عمر 80 ساله و حداقل نیاز به تعمیر به وجود آورند. ماهیت تونل ها محیط های پردردسری هستند که در آنها برآمدن از عهده فعالیت های ساخت و ساز و تعمیرات و در نتیجه هزینه های غیر قابل مقایسه مواد با فولاد ضد زنگ زمانی قابل قبول اند که هزینه های آن به طور کلی و برای طولانی مدت برآورد شوند و بدیهی است که بخش بزرگی از سرمایه صرف هزینه های کارگران و طرح می شود. بست های میله ای لنگری M16 از فولاد ضد زنگ سوپر آستنیتی (UNS N08926/ N08367) کابل های تغزیه کننده ترانسفورماتور اتوماتیک را حمایت میکنند. بست های میله ای، رزین های لنگری هستند که در بخش سفت کاری تونل در عمق 315 میلی متری کارگذاشته شده اند. فولاد سوپر دوپلکس ضد زنگ

 2507  (UNS S32750) برای پایه و لوله دودکش که نگه دارنده اهرم ها اند و برای اجزاء سازنده کنسول اهرم ROCS استفاده شده اند. میزان استانداردی از فولاد ضد زنگ آستنیتی نوع 316L (UNS S31603) برای پشتیبانی از فولادکاری سیستم ROCS  در پنج تونل دیگر با محیط های کمتر آزاردهنده استفاده شده است برای مثال به عنوان بخشی از پروژه برق رسانیGreat Western  که به خط ریلی اصلی از لندن تا جنوب ولز برق رسانی میکند.

مطالب مرتبط

تمام حقوق این سایت متعلق به شرکت پویاب فلز میباشد