Welcome to our website! We work for you

قدرتمند ساختن زندگی با نیکل

امروزه نیکل نقشی مهم در بسیاری از سیستم های مورد دسترس بازار دارد و می تواند زندگی ما را تسهیل کرده و آزادی بیشتری را فراهم سازد.نیکل هنوز نقش قدرتمندی در ساخت باطری ها دارد که در این بخش به صورت مختصر به نقش نیکل و فولاد پرداخته می شود.

ترکیب کردن نیکل و فولاد در باطریها

نیکل و زندگی امروز

نیکل هنوز نقشی مهم در تولید باطری دارد خصوصا هنگام رفتن در ترکیب بندی با فولاد بر روی قوطیها، ترکیب فولاد با صفحه نیکل از قدرتمندی باطریها حمایت می کند.

یک قوطی استوانه ای شکل از ادغام و ترکیب بندی سلولی حفاظت می کند. این قوطیها کاربردی وسیع در سیستم های قابل شارژ و تکی دارند.

مقاومت اندک با چندین میکرون نیکل بر روی سطوح پایینی و بالایی بدست می آید. پس از فلز کاری، پیچکها با گرما ارزیابی می شوند. این روش میزان مقاومت را کم تر کرده و سطح چسبندگی را افزایش می دهد.

علاوه بر خصوصیات الکتریکی، نیکل در برابر سوزش داخل سلول و فرسایش مقاومت ایجاد می کند. قوطیها با تغییر دادن نوارها و به کارگیری این روشها تولید می شوند.

گرما باعث رسوب شدن نیکل قسمت بالایی و بر روی نوار با فضایی از توزیع ذرات می گردد (میانی)

علاوه بر خصوصیات مطرح شده در طول طراحی و عملکرد سلولی نیکل باز هم در طول مسیر مونتاژ سلولی اهمیت بسزایی دارد. "اگرچه باطریها انحصاری هستند. اما نقشی که نیکل و صفحات آن دارد را نمی توان نادیده گرفت بنابر گفته دکتر مارسل اینک، مدیر خلاقیت های تجاری :"امروزه ، بزرگترین حجم همان باطریهای آلکالین می باشند. در آینده، این ترکیب موفقیت آمیز با رشد وسایل برقی نمایان می شود.

نقشی که نیکل و دیگر فولادهای پوشیده با نیکل در حوزه عملکرد واعتبار تمامی سیستم های باطری دارند را نمی توان بی جهت بزرگ نمایی کرد.

مطالب مرتبط

تمام حقوق این سایت متعلق به شرکت پویاب فلز میباشد